Fototävling – min bild av Café Skäret/hamnområdet

Hej alla duktiga amatörfotografer!

Var med i vår sommartävling och fotografera din bild av Café Skäret/hamnområdet. Första pris, förutom äran, är två biobiljetter och en gratis fika värd 100 kronor på Café Skäret. Andra pris är en gratis fika på 100 kronor på Café Skäret i år (eller nästa år i det fall man inte hinner ta ut det i år).

Tävlingsregler: Bilderna får vara i färg eller svartvitt och skickas in digitalt. För att bilden ska räknas som en godkänd tävlingsbild ska den vara tagen sommaren 2015. Det ska dessutom vara du själv som tagit bilden. Varje deltagare får medverka med högst tre bilder. Skriv ditt namn, telefonnummer och din adress i mejlet. Skriv gärna några rader när bilden är tagen. En jury bestående av  Camilla Karlsson, Lisbeth Sjöström och Anna Wedin kommer att bedöma bilderna och juryns beslut kan inte överklagas. De prisbelönta bilderna presenteras här på hemsidan.  Vi förbehåller oss rätten att fritt publicera de insända bilderna. Flera av tävlingsbilderna kan komma att publiceras under året. Bidragen ska vara oss tillhanda senast 31 juli 2015.

Mejla bidraget till: anna@norrfjardenshamnforening.se